VÄSTRAHULT: Boningshuset



Här bor Annacarin, sedan ca 20 år,  tillsammans med hund och katt.
Jag har då och då tittat in på hennes blogg: http://westrahult.dinstudio.se.  Den är en synnerligen läsvärd blogg!
Speciellt hennes berättelser om vad hon får uppleva under årets kalla och snöiga månader.
Stället ligger mitt inne i djupa skogen ca 1600 meter ifrån "stora" vägen melllan Rockneby och Ruggstorp.
Jag körde hit för att köpa ägg och få tillfälle att träffa denna tuffa madame, som sköter djur och egendom utan hjälp av någon annan än sitt eget omdöme.
Ta er en stund för att titta in på Annacarins blogg!  Du blir sannolikt lika nyfiken som jag?
Dessutom har den flera intressanta länkar till andra, specialla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0