Fredag 21 september 2012

 
Nu väntar nya äventyr. 
Dagen ska tillägnas SALAMANCA; en av världens äldsta och fortfarande mest förnäma universitetsstäder.
Och så har denna urgamla stad i västra Spanien, dit vi ska ta oss med buss en KATEDRAL om inte två?
Maria Pitti & Gunnel kan gå till Katedralen. Själv har jag andra tankar om denna dag.
 
Utan behov av att bikta mig, ska jag få ungdomstankar att ta mig tillbaka till ÖREBRO SMK, hoppas jag?
Det var tiden, 1960-1961,  då jag kasade runt på isbanetävligar i Bres på Hjälmaren tillsammans med
Stig Blomqvist.
Stig  lyckades i sin kommande motorkarriär. För mig innebar den inget annat än utgifter. 
MEN: kul hade vi.  
Jesus!!!
Vi inte bara gick på vattnet. Vi körde på det våta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0