HEMMA !!!

 
Borta bra , men hemma bäst !
Det gäller trots att detta är vad vi ser , när vi tittar ut på balkongen åt söder.
11 grader och regn mot de 32 grader vi hade i lördags, när vi besökte vingården Quinta do Tedo.
Och då var det alltför varmt, så detta likar jag personligen bättre!
Nu blir det heltidsarbete att gå igenom de 493 bilder jag skjutit under vår kryssning på Douro-floden i norra Portugal och tid nog kommer vissa av dem att läggas ut på bloggen.
Först måste de redigeras och så ska jag Googla om de platser vi besökte under resans gång.

Kommentarer
Postat av: Anita

Välkomna hem till verkligheten. Förstår att ni haft det bra. Ser framemot dina fina bilder. Hälsa.

Svar: Tack för kommentar och välkommenhemhälsningen.Jag har nog några dagars arbete kvar framöver innan bloggen är klar vad gäller resan,.
Det blev mycket att se och uppleva. Hälsa Bosse så gott.
Jim Sundström

2012-09-25 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0