JULAFTON MIDDAG. CHRISTMAS EVE SUPPER

Dessa är mina personliga favoriträtter på julbordet: grisfötter i aladåb, kalvsylta med tillhörande rödbetor och vit - och rödkålssallad . Grisfötterna är jag ensam om att njuta av. Alltså : jag är INTE islamist. Så de är välkomna för min skull . Det är inte de som driver upp priserna. Får- och lammkött äter inte jag. Så ... These are my personal favorites on the Christmas table : pigs feet in jelly, jellied veal to be enjoyed along with red beets, red - and white cabbage salad. The pigs feet I am alone in the family to enjoy. Consequently : I am no islamist ! Making all the Mohammedans welcome as far as I´m concerned. They are not haussing the price of swine meat. And I don´t eat sheep - or lambs meat, so ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0