BAROMETERN 2012-04-02

Inget aprilskämt!
Läs min artikel i dagens Barometern under REAGERA. Klicka på denna artikelrubrik i sargen högst upp i
tidningen www.barometern.se.
Det kan ta någon dag innan den uppdateras, förstås.
Dessutom har jag ju tidigare skrivit i denna blogg under mars ( bl.a. 12 mars ) månad, om det ämne, som artikeln omfattar.
Min rubrik "HEMSKA TANKE" har de ändrat till den som nu står, men det gör antagligen folk mera nyfikna att läsa artikeln, eftersom rubriken ju är ofullständig?
Följ  dessutom upp www.malmfjarden.nu.
Den sidan har utvecklats och tar bl.a. upp de insändare som skickas in vad gäller Fredridksskansprojektet.

Kommentarer
Postat av: Rolf Olsson

Hej Jim. Hittade inte först din insändare under rubriken "Hemska Tanke" men jag gav mig inte utan letade vidare och hittade den ganska snart under rubriken: "Låt Malmfjärden ge oss landets vackraste vattenpark" (eller ska de vara Malmöfjärden?såg den kommentaren.)Känns rätt att ta till vara den lilla natur vi ännu har kvar.

2012-04-04 @ 09:37:31
Postat av: Jim

Tack, Rolf. Trägen vinner!

Jag, de ändrade min rubrik och i pappersupplagan stympade de dessutom rubriken.

Men det blev OK ändå för artikeln har uppmärksammats.

Ha en Glad Påsk!



Gunnel & Jim

2012-04-04 @ 12:59:58
URL: http://johannero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0