STELOPERERAD

 
Nu har läkarna gjort sitt .  Operationen började i morse klockan 07.30  och nu är jag tillbaka efter "Uppvaket". Det är fr.o.m. nu upp till mig själv att se till så att foten kommer igång igen. 
Jag har en stor spik i fossingen plus benvävnad de tog ifrån min vänstra höftkam. Så området omkring det stället ser inte helt bra ut, kan jag påstå. Bra blev det alla fall,  enligt läkarna och när de är nöjda, så måste ju jag vara detsamma. Nu måste jag "gå" med gipsad fot i sex ! veckor, utan att ens få sätta ner foten. Därefter väntar ytterligare sex veckor i gips , totalt 3 månader framöver. 
Fribbe kan med all rätt, för min del,  använda det namn han har på världens bäste fotbollspelare, Olof Mellberg ( han som lärde upp Zlatan ) : " Den hoppande kråkan ".

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Ser inte kul ut och jag vet hur trist det är med gips. Beväpna dig med en strumpsticka om det skulle börja klia. Och det gör det!! när det börjar bli skitigt under gipset. Krya på dig!!

Svar: Tack för tipset. Som tur är så sätter nu höstkylan in. Men skiten håller den ju inte borta förstås.
Jim Sundström

2015-10-08 @ 15:32:17
URL: http://westrahult.dinstudio.se
Postat av: Rolf Olsson

Spik i foten! Du skulle varit med på franska revolutionen....(Hasse&Tage).
Skämt åsido, krya på dig.

Svar: Tack, Rolf.Det var faktiskt H & T jag hade i tankarna.
Jim Sundström

2015-10-25 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0