Fullblodshäst. Pure breed horse.



Medan jag ändå är i USA med mina tankar: Tom och jag träffade en gång en dam på ett cocktail party i Pine Hurst, och hon vara bara inne på kusar i sitt snack. Hela tiden. Och hon hade med sig en stackars karl som nog inte gjorde mycket annat än ryktade hennes hästar. Gud vet om han fick komma till att rykta även henne?
Nåväl, denna häst är nog strået vassare än någon av hennes alla rashästar? Och se hur smakfullt han tuggar höet!

Since I am in the US with my mind : Tom and I once met a lady on a cocktail party at Pine Hurst and she spoke about nothing but horses. All the time. And she was accompanied by a poor man who supposedly did nothing but groom her horses. God only knows if he ever got the opportunity of grooming also her?
Anyhow, this pure breed most likely is much sharper than any of the pure breeds of this specific lady?
And kindly notice how he enjoys eating his hay!

Kommentarer
Postat av: Börje

Bloggarnas Mästare! Jag bugar mig.

2009-09-21 @ 19:38:12
Postat av: Börje

Bloggarnas Mästare! Jag bugar mig.

2009-09-21 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0