VATTENSPEGEL...

...på bilden där. Säg mig vad som vackrast i Sverige är?
KALMAR! KALMAR ! KALMAR!
I dagens stilla och sköna förmiddagsväder passade hustrun och jag på att ta en promenad igenom Stadsparken, igenom delar av Gamla stan och runt Krusenstjärnska trädgården.
Så mycket vackert man kan finna i denna gamla stad!
Nu ska jag skriva ner min bilddagbok över några sidor framöver. Så kanske jag minns hur det såg ut denna dag.
I morgon, alltså.
För om någon frågar nästa vecka vad jag gjorde onsdagen den 18: ds. har jag redan glömt det.
Believe U me !

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilka fantastiska bilder och vilken geografiundervisning. Tack för den. Kram Anita

2012-01-19 @ 21:20:26
Postat av: Jim

Tack, snälla !



Hälsa Bosse så gott.

2012-01-20 @ 08:57:37
URL: http://johannero.blogg.se/
Postat av: Börje Näslund

Underbara bilder! Vilken fotograf du blivit. Jag blir glad och imponerad! Tack!

Börje

2012-01-23 @ 11:56:58
URL: http://blogg.naslunden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0