NÖTVÄCKA



Kuvösfönstret har åter blivit orsak till att en fågel flög in i det.
Jag trodde att denna lilla pippi hade gått till de sälla markerna men efter en stunds värme kunde den stänga näbben till att börja med.
Dessförinnan hyperventilerade den med öppen näbb, som den verkade inte kunna stänga?
Efter ännu en stund började den att blinka åt mig  och för att den inte skulle flyga in i fönstret igen, denna gång inifrån, satte jag ut den på altanen.
Och där sitter den än!
Men nu vrider den på huvudet och t.o.m vänder på sig, så förhoppningsvis har det stannat vid en hjärnskakning för vingarna ser hela ut ?
Jag vill att den ska flyga upp i gammeleken igen.
LYCKA TILL !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0