Landsbesök i världen

Jag har via FACEBOOK på en världskarta lagt in de länder jag besökt i mitt liv. Och jag har dessutom gjort affärer i minst 85 % av dem alla. Plus NEPAL & VATIKANSTATEN. Plus TRINIDAD & TOBAGO plus BAHAMAS. + SINGAPORE. Summa 77 länder m.a.o. Så det är inte att undra över att jag är en trött pensionär ! Vill du lägga upp en egen världskarta med dina egna landbesök: matadornetwork.com All those countries I have visited in the world, can be found on a world map on my FACEBOOK page. And besides I have done actual business in at least 85 % of them all. Plus NEPAL & the VATIKAN STATE. Plus TRINIDAD & TOBAGO .and BAHAMAS. + SINGAPORE . 77 countries all in all. No wonder I am an old, tired fart by now! If you want to mark your own countries you´ve been visiting: matador network.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0