EN LIVSFAS ÄR SLUT . FAR VÄL !!!

 
Idag, den 20 april 2017, kom köparen av min Bigård och hämtade såväl Trågkupor som återstående, levande samhällen.
Inte allt är ännu tömt men mitt sinne är för dagen helt tomt! 
 
Detta har varit en fantastisk hobbyverksamhet,  sedan den dag jag började som biodlare år 2003.
Och jag har lärt mig att uppskatta den enorma naturkunskap som de duktigaste av mina kollegor skaffat sig genom åren .
Folk i gemen, begriper inte hur mycket kunskap & arbete det ligger bakom en burk med honung. Svensk sådan vill säga.  Nu finns det mera fusk i honungsburkarna än folk förstår.
D.v.s. detta gäller importerad, blandad honung; den som säljs på NETTO & hos LIDL & liknade butiker till låga priser.
Upp- eller inblandad med sockerlösning säljs sådan " honung " till låga priser . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0